CONFIRMAREA LIVRARII
Comanda este confirmata printr-un email si un număr de comanda generate automat de sistem. Este posibil ca un operator beurer.ro sa te contacteze telefonic in urmatoarea zi lucratoare efectuarii comenzii online pentru a confirma corectitudinea comenzii si a datelor de contact furnizate de tine.
CUM PRIMESTI PRODUSELE
Comenzile plasate in zilele lucratoare pana in ora 14:00 sunt expediate din depozitul nostru in aceeasi zi.
Comenzile plasate dupa ora 14:00 se expediaza in urmatoarea zi lucratoare.
Acest interval este valabil in zilele lucratoare (luni-vineri, exceptie sarbatorile legale). Comenzile primite in weekend si in zilele libere pentru sarbatorile legale vor fi onorate in primele zile lucratoare care urmeaza.
Livrarea se face prin curierat rapid cu unul din partenerii nostri.
Termenul de livrare este de 1-2 zile lucratoare cu exceptia perioadelor promotionale mentionate mai jos. Comenzile sunt livrate prin firma de curierat Fan Courier.
Ne rezervam dreptul de a intarzia/refuza o livrare in cazul in care ati optat pentru plata on-line insa suma virata nu este evidentiata in conturile noastre pana la termenul limita stabilit pentru vanzare.
Pentru livrarea prin curier rapid, tariful este de 20 lei, TVA inclus pentru zonele care se afla in aria de raspandire a companiei de curierat si pentru o comanda a carei valoare este sub 300 lei, livrare oriunde in Romania.
Livrarea se face numai pe teritoriul Romaniei. Pentru situatiile in care transportatorul majoreaza tariful de livrare, ne rezervam dreptul, la randul nostru, sa modificam acest pret. Majorarea de pret intra in vigoare si se aplica tuturor livrarilor expediate dupa anuntarea majorarii.
Pentru comenzi cu valoare mai mare de 300 lei, transportul este GRATUIT pentru livrarile facute in aria de raspandire a firmei de curierat.
Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor este transferat dvs. in momentul in care dvs. sau o parte terta desemnata de dvs., alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor comandate.
Ne rezervam dreptul de a nu mai onora si expedia comenzi persoanelor care nu si-au indeplinit obligatiile contractuale, pecuniare sau de alta natura fata de beurer.ro
De asemenea, ne rezervam dreptul de a anula comenzile cu date de contact incomplete/incorecte in lipsa unui raspuns din partea Cumparatorului.
Dupa o incercare de livrare nereusita din culpa clientului, efectuata de catre firmele de curierat partenere, comanda dvs. va fi considerata anulata, iar acest contract reziliat.
Ne rezervam dreptul de a nu mai expedia comenzi persoanelor pe contul carora se inregistreaza cel mult doua comenzi a caror livrare nu a putut fi efectuata cu succes.
Pentru Perioadele promotionale (Black Friday, Craciun, Anul Nou, Paste, etc.), termenul de livrare al comenzilor plasate in intervalul desfasurarii campaniei, poate fi diferit de cel afisat pe site-ul www.beurer.ro si se va face intr-un interval de pana la 5 zile lucratoare de la acceptarea si confirmarea comenzii de catre operatorii nostri.
Beurer.ro desfasoara campanii promotionale de transport gratuit. In cazul acestora, livrarea gratuita se face in aria de acoperire a Fan Courier.
CUM PLATEŞTI PRODUSELE
– in sistem ramburs, la livrare (numerar) catre curierul care a livrat comanda.
- prin transfer bancar.
- cu cardul de debit/credit direct pe siteul beurer.ro prin intermediul procesatorului de plati.
RETUR PRODUSE
Orice produs achizitionat se poate returna in termen de 14 zile. In cazul in care nu sunteti multumit de produsul achizitionat, ne puteti trimite solicitarea de retur pe [email protected].
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost achizitionat. Vezi mai multe detalii, pe pagina: Retururi si Garantii
NU se accepta retururi pentru produsele care prezinta urmatoarele aspecte:
In cazul in care produsul returnat prezinta urme de uzura, utilizare, zgarieturi, lovituri, accesorii ori documentatie lipsa, ne rezervam dreptul de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
In urma constatarii bunei stari a produsului si a ambalajului, se va returna in contul clientului contravaloarea achitata pentru produs. Daca la achizitia produsului, transportul a fost suportat de client, contravaloarea costului pentru transport nu va face subiect al returului, respectiv valoarea returnata va reprezenta doar valoarea achitata pentru produs.
In situatia in care se doreste returnarea unui produs nefolosit, produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat (rugam ca, pe cat posibil, sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, documentatia completa (factura / bon fiscal si certificat de garantie), deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, oferind clientului garantia ca produsul este original).
La orice achizitie efectuata, cumparatorul trebuie sa verifice la primirea produsului, daca acesta este complet, daca are toate accesoriile si daca nu este deteriorat.
Societatea noastra declina orice responsabiltate pentru accidente sau prejudicii care au legatura cu folosirea necorespunzatoare a aparatului.